
SRS crash data dzēšana.
SRS bloka brogrammēšana.
Airbag SRS bloka elektronisks remonts, programmēšana, kodēšana, adaptēšana.
Avārijas rezultātā airbag blokā tiek ierakstīta informācija par gaisa drošības spilvenu, vadītāja un pasažieru drošības jostu pievilcēju nostrādāšanu. Lielā daļā gadījumu, pēc auto atjaunošanas un drošības sistēmu maiņas, kļūdas, kas palikušas srs blokā nav nodzēšamas ar diagnostikas aprīkojumu. Paralēli tam, automobiļa panelī deg brīdinošais indikators, kas norāda, ka ir ierakstīta srs kļūda attiecīgajā vadības blokā. Airbag kļūda, uz ko norāda degoša airbag lampiņa, signalizē arī par to, ja fiziski kāda no piropatronām blokam nav redzama. Tā iemesls var būt bojāti vadi no vadības bloka līdz airbag vai jostu pievilcēju piropatronai. Neatbilstošas vai nefunkcionējošas piropatronas, slikts kontakts savienojošajos konektoros, salauzti paši savienojošie konektori, kā arī to fiksatori.
Stūres šleifs.
Atsevišķu uzmanību jāpievērš stūres šleifam. Tas ir kustīgs mehānisms. Tas var būt bojāts dabiskā nolietojuma, avārijas rezultātā, vai remonta un auto atjaunošanas procesā pie neuzmanīgas rīcības. Stūres šleifs ir izolēta elektrisko vadītāju lenta, kas uztīta uz spoles, nodrošinot elektrisko savienojumu starp stūres statni un stūres ratu. Tas nepieciešams, lai stūres grozīšanas laikā būtu nodrošinātas stūrē iebūvētās elektriskās funkcijas. Tādas kā signāls, drošības spilvens, pogas uz stūres multimediju sistēmas un automobiļa režīmu pārslēgšanai. Šīs funkcijas katram auto, atkarībā no komplektācijas var atšķirties.
Plaisa šajā šleifā var pastāvīgi vai īslaicīgi radīt pārrāvumu, kā rezultātā pastāvīgi vai īslaicīgi pazūd elektriskās funkcijas uz stūres rata. Tajā skaitā arī airbag SRS sistēmas darbībā. Atkarībā no uzstādītā vadības bloka programmatūras īpašībām, šīs periodiskās kļūdas var tikt atainotas uz instrumentu paneļa kā iedegoša un nodziestoša brīdinājuma lampiņa vai paziņojums uz displeja. To parasti pavada brīdinošais skaņas signāls, vai iedegošais un nenodziestošais brīdinājums, kaut arī defekts ir periodisks. Tas izskaidrojams ar to, ka daudzu ražotāju SRS blokos kļūdai parādoties, tā tiek nofiksēta. Pēc tam, kad sistēma atkal ir darba kārtībā, kļūda un brīdinājums neizzūd, kamēr netiek nodzēsts ar diagnostikas iekārtu. Tas tehniķim ļauj vieglāk atrast līniju, uz kuras atrodas periodiskais defekts, kā arī vadītājam neļauj aizmirst par bojājumu drošības sistēmā.
Sēdeklis.
Kā vēl viens iemesls kļūdai SRS sistēmā jāmin vadu savienojums ar sēdekli. Šī atkal ir kustīga daļa, kas bojājuma gadījumā var radīt kā pastāvīgu, tā periodisku elektriskā savienojuma zušanu. Līdz ar to arī traucējumus gan airbag SRS sistēmā, tā arī citās elektriskā sēdēkļa funkcijās, kā piemēram, sēdekļa apsildē. Biežāk defekts izpaužas pabīdot sēdekli uz priekšu un atpakaļ, vai arī tikai kādā konkrētā atbīdījuma pozīcijā.
Risks patstāvīgi remontējot sēdekļa savienojošos vadus, ir sajaukt vadus un izšaut drošības spilvenu piropatronu. Ja sajauc sēdekļa apsildes vadus ar SRS vadiem, tad ieslēdzot sēdekļa apsildi, dzirdams raksturīgs sprādziens. Tam seko raksturīgas vaimanas vai raksturīgs lamu vārdu birums. Biežāk abi pēdējie apgrieztā secībā.
Lai tā nenotiktu darbi jāuztic profesionāļiem, vai jādara ar maksimālu piesardzību. Nerekomendējas atvienot uzreiz visus vadus, bet remontēt katras sistēmas vadus atsevišķi. Tikai tad, kad viena pabeigta un visi tās vadi novietoti atpakaļ, uzsākt nākamo.
Lai plašāk izzinātu, jānospiež sarkanā poga.