Vispārīga informācija
Kā jau kopš seniem laikiem zināms, bojājums vadības blokā pavelk aiz sevis ne mazums galvassāpju. Mazākais izskaitļot šī bloka bojājumu, otra lieta ir ņemt un to saremontēt vai nomainīt. Jāatzīmē, ka mūsdienīgu automobiļu vadības bloki nav maināmi tāpat vien, veco atslēdzi, jauno pieslēdzi un gāzēji tālāk. Bieži vien tie satur unikālus datus, kas vai nu jāpārnes no viena bloka uz otru – tā saucamā klonēšana vai arī pēc maiņas jāpiekodē vai jāpieprogrammē. Par cik praktiski visi auto ražotāji, uz šodienu, jau ir ieviesuši kodēšanu tiešsaistē, gan lietotājam, gan parastam auto servisam tie ir papildus sarežģījumi, kas atkarībā no konkrētajiem tehniskajiem momentiem var būt īpaši nepatīkami un finansiāli ietilpīgi.
Motora vadības bloka remonts
Nedarbojas devēju ieejas, izpildmehānismu izejas – sprauslas, aizdedzes sistēma u. c. Bojājumu cēloņi un sekas mēdz būt dažādi – īsslēgumu vai noguruma rezultātā bojāti izejas tranzistori, kontrolieri, printēto vadītāju pārrāvumi, kā arī šķidruma nokļūšana uz vadības bloka elektroniskās daļas, mehāniski bojājumi, kas radušies ilgstošas vibrācijas, triecienu un avārijas rezultātā.
Šeit arī remonts prasa attiecīgu rīcību – bojāto elementu atjaunošanu vai maiņu, pamatplates remontu, kontaktu restaurēšanu, tīrīšanu ar ultraskaņu, lodēšanu, programmēšanu, testēšanu. Minētos darbus veicam, izmantojot modernu elektronikas servisa aprīkojumu, labāko speciālistu izpildījumā. Gadījumā, ja bloka elektronika stipri cietusi, pārrakstīsim programmatūru no vecā bloka uz jauno vai lietoto.